מירי הופמן

כשהחיים הפסיקו לקרות לי – פרק י”ב

אחרי שנתיים של הצגה עצמית כוזבת, בהמוני ארועים מעייפים במשפחה של יוסי, דקלה הזאת היתה הראשונה שהצגתי את עצמי אצלה שוב בתור גוגו. הרגשתי אז כזו הקלה שה’יהודית’ המנוכר הזה נשטף ממני, שהרגשתי איך בבת אחת אני נפרדת מעוד כל מיני דברים אחרים שלא היו אני אף פעם.

המשך קריאה

כשהחיים הפסיקו לקרות לי – פרק י’

הטלפון שלי על שקט, וטמון עמוק בתיק. מסקנה מהצלצול במפגש הקודם, וגם כי אני חוששת מהרגע שלאה תרים אלי טלפון כועס. זה לא מונע ממני לבדוק בתדירות גבוהה מדי אם היא כבר התקשרה.
“גוגו?” שואלת אותי נאה עם א’ במילה, והעיניים שלה מבקשות להכניס את הטלפון לתיק.

המשך קריאה

כשהחיים הפסיקו לקרות לי – פרק ח’

אני חייבת לשרי המון: מאות שעות בייביסיטר. אלפי רגעים של נחת שהיא נתנה לאמא במקומי, וכמה סודות שלי שעומדים בינינו והיא מחפה עלי בשקט. אולי בחוסר רצון, אבל גם אם היא לא מסכימה, היא לפחות לא מתעמתת.

המשך קריאה

כשהחיים הפסיקו לקרות לי – פרק ז’

למה תמיד לוקח לי כל כך הרבה זמן להתלבש? יכולתי לזרוק על עצמי סתם שמלה בלי כל כך הרבה התלבטויות. הייתי צריכה להלביש את שירה קודם. לא, אבל אז היא היתה מלכלכת את מה שהיא לובשת. הייתי צריכה למהר, לשים לב לשעון. הייתי צריכה להתחיל להתארגן קודם.

המשך קריאה

כשהחיים הפסיקו לקרות לי – פרק ו’

ואני גוגו. באווירה שבחדר אני לא צריכה להתנצל על השם שלי. זה נחמד, אבל אני פוחדת להגיד יותר מזה. פוחדת מהאבחון המהיר של נואה עם א’, מה לא בסדר אתי. אני עייפה מזה. יש לי רשימה מספיק ארוכה של מה לא בסדר אתי.

המשך קריאה

כשהחיים הפסיקו לקרות לי – פרק ד’

לא מזמן קניתי בובו, לא מלא מדי, אבל מספיק מלא כדי שאמא לענות יפה תשתתק ותנעץ בי מבט שאומר, ‘זה שאני לא מתעלפת פה עכשו, זה רק בגלל שאני חושבת שזה לא מנומס לעשות דרמות, אבל זו התגובה ההולמת לסיטואציה הזו.’

המשך קריאה

הרשמו עכשיו כדי לא להפסיד
אף גליון שבועי של ‘בין הזמנים’

תוכן מרתק ממיטב הכותבים החרדים –  אצלכם בתיבה מידי יום חמישי.
דילוג לתוכן